دانلود تحقیق رشته حقوق ازدواج غير ريشه، مجانين و بيمار جسمي يا روحي خطرناك
نوشته شده توسط : زپو

 دانلود تحقیق رشته حقوق ازدواج غير ريشه، مجانين و بيمار جسمي يا روحي خطرناك


دانلود تحقیق حقوق مدنی  ازدواج غير ريشه، مجانين و بيمار جسمي يا روحي خطرناك نام فایل: دانلود تحقیق حقوق مدنی  ازدواج غير ريشه، مجانين و بيمار جسمي يا روحي خطرناك نوع فایل :ورد قیمت اصلی:  10000 تومان قیمت در فروشگاه ما فقط:  5000 تومان

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

 هيچ كس به ازدواج مجبور يا از آن ممنوع نيست. بيماران، اشخاص غير رشيد حتي مجانين نيز با شرايطي فرصت ازدواج دارند، البته چون مجنون فاقد اراده است، نمي‌تواند مباشر ايجاب يا قبول در عقد نكاح باشد و صيغة عقد را جاري كند، در صورتي كه بيماران خطرناك جسمي و اشخاص غير رشيد چنين منعي ندارند. با وجود اين چون در شرايط كنوني رسم چنان است كه زن و مرد به ديگر (عاقد) وكالت مي‌دهند و صيغة عقد را وكيل دو طرف جاري مي‌كند، حتي اشخاص سالم و بي‌عيب نيز خود عقد را انشا نمي‌كنند بلكه با گفتن بلي، وكالت عاقد حرفه‌اي را در عقد نكاح مي‌پذيرند، اين خطر براي جوانان و اشخاص با حسن نيت وجود دارد كه گرفتار پيمان زناشويي شخص مريض، غير رشيد يا مجنون گردند و ناخواسته طرف انشا يا قبول عقدي قرار بگيرند و خود را اسير نمايندگي (وكالت) و در نتيجه عقد نكاح ناخواسته بكنند.

بنابراين پيشنهاد گرديد كه دولت، مسؤولان قضايي و قانونگذار، براي ايجاد شرايط مساعد و پر كردن خلأ‌هاي قانوني در موارد ذيل اقدام نمايند.

اولاً ـ با تشكيل كلاسهاي آموزشي رسمي رايگان در زمينه‌هاي مختلف، چنانكه گفته شد، شهروندان را با اهميت، شرايط، احكام و پاره‌اي از خطرات موجود و دام‌هايي كه، ممكن است فرار روي اشخاص گسترده باشند، آگاه سازند.

ثانياً ـ با تأسيس مراكز شايسته زمينة صدور پروانه‌هاي ازدواج را براي احراز توانايي و اهليت قانوني وجدان شرايط فراهم نمايند. پروانة ازدواج كه نشان دهندة توانايي و اهليت دارندة آن است تا كنون در كشور ما مرسوم نشده است ولي قانونگذار مي‌تواند پروانة خاصي را براي متقاضيان اجباري كند يا دست كم مركز صالحي را براي صدور پروانه تأسيس و افراد را مخيّر نمايد كه بتوانند از طرف مقابل آن را مطالبه كنند. در اين پروانه‌ها علاوه بر احوال شخصيه، وضعيت حقوقي ديگر اطلاعات لازم نيز ممكن است نوشته شود حتي مي‌توان اطلاعات لازم دربارة سلامت جسمي و رواني و وضع تحصيلي و شغلي اشخاص را در آن درج كرد. ارشادي يا اجباري نمودن پروانه‌هاي مذكور ضروري به نظر مي‌رسد و اهميت آن از اهميت لزوم داشتن پروانه براي ديگر مهارت‌هاي اجتماعي كمتر نيست. دولت مكلف است در اين باره اقدام كند و زمينة شناسايي واقعي اشخاص را فراهم نمايد و از فريب‌كاري‌ها جلوگيري كند اين اقدام به سلامت و امنيت جامعه كمك مي‌كند و در تنظيم روابط اجتماعي سهم بسزايي دارد. 


از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل ورد با فرمت .doc بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.

توجه کنید که این فایل نه تنها با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل داک نیز قابل اجراست.

خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 5000  تومان

 

قیمت این محصول در فروشگاههای دیگر بیش از 10000 هزار تومان می باشد.اما شما می توانید این محصول را امروز در  روبیکس فایل فقط5000  تومان خریداری نمایید.

دانلودفایل,دانلود پروژه,دانلود پروژه ورد ,دانلود پروژه قابل ویرایش ,دانلود فایل ورد با لینک مستقیم,دانلود پروژه با لین مستقیم, دانلود تحقیق، مقاله و پروژه های دانشجویی به صورت کاملا رایگان, دانلود رایگ های اخر ترم | پروژه دانشجویی رایگان | دانلود پروژه رایگان,


خرید و دانلود  دانلود تحقیق رشته حقوق ازدواج غير ريشه، مجانين و بيمار جسمي يا روحي خطرناك






:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق حقوق مدنی ازدواج غير ريشه، مجانين و بيمار جسمي يا روحي خطرناك , دانلود تحقیق حقوق مدنی 5 , دانلود تحقیق درس حقوق مدنی , دانلود تحقیق رشته حقوق , دانلود تحقیق حقوقی , دانلود تحقیق حقوق ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: